Haal ATR Transmissies naar uw werkplaats
Gepubliceerd door ATR Transmissies, op 27 september 2019Met de ATR remote® kan een van onze specialisten met u meekijken en support geven bij een auto die in uw werkplaats staat. De auto hoeft dus niet meer op transport en u kunt op ieder moment gebruik maken van ons specialisme.
ATR remote® diensten
- Diagnose
- Foutcodes uitlezen
- Beoordelen adaptatie data
- Live data support
- Controle van software versies
- Inleren / adapteren van onderdelen zoals:
- Koppelingen
- Gerobotiseerde transmissies
- Tussenbakken
- Schakel drukken / tijden
- Nieuwe / gebruikte transmissie computers aanleren
- Verwijderen van componenten beveiliging
- Aanleren van de startblokkering
- Software laden
Hoe werkt het?
Het enige wat u nodig heeft is: (1) een Android toestel, (2) ATR remote® en (3) een stabiel netwerk. Zodra de remote is aangesloten op de OBD poort van de auto kunt u via onze app een dienst aanvragen. Zodra er een dienst is aangevraagd kan een van onze specialisten mee kijken bij u in de auto. Hierna kunnen wij aan de hand van foutcodes, leerwaardes en live data een goed beeld vormen wat er aan de hand zou kunnen zijn met uw auto.
Voor de remote diensten is het dus niet van belang waar de auto staat. Wij hebben dan ook al klanten kunnen assisteren in: Nederland, Duitsland, België, Denemarken, Verenigd Koninkrijk, Ierland, Spanje, Italië, Marokko en de Verenigde Staten.
Aangezien wij alleen onderhuids in de elektronica mee kunnen kijken kan het zijn dat u zelf een paar handelingen moet uitvoeren voor een goede diagnose.
Partners van ATR
De ATR-remote® kan ook gebruikt worden voor niet transmissie gerelateerde diensten. Zo werken wij samen met een groot aantal partners die onder andere gespecialiseerd zijn in de volgende diensten:
- Sleutels inleren / imobilyser problemen
- Trekhaak coderingen
- Diagnose support
- Motor management
- ABS systemen
- Audio / infotainment
- Aanleren nieuwe modules
- Online module coderen
Voor deze werkzaamheden is, net als voor de diensten van ATR, geen abonnement nodig. Na het leveren van de dienst worden de kosten (per dienst) naar u gefactureerd. Heeft u een dienst die er niet tussen staat of een andere vraag neem gerust contact met ons op.