Nieuw jasje voor onze website!
Gepubliceerd door David, op 20 maart 2013Een nieuw jasje en een hoop nieuwe mogelijkheden. Vandaag presenteren we vol trots onze compleet vernieuwde website! Meer informatie, meer foto’s, nieuwsberichten en zelfs een webwinkel. De website is het startsein voor een nieuwe en frisse presentatie naar buiten. Mogelijk heeft u hier in de afgelopen tijd al zijdelings kennis mee kunnen maken.
Webwinkel
Vanaf nu is het niet alleen mogelijk om te zien wat we op voorraad hebben, maar kunt u direct bestellen in onze webwinkel. Met deze nieuwe stap in onze dienstverlening moet het nog makkelijker worden om onze producten af te nemen.
In de komende tijd zullen steeds meer producten toegevoegd worden aan de webwinkel.
Nieuwsberichten
Een ander nieuw onderdeel zijn de nieuwsberichten. Op deze manier willen we meer laten zien van nieuwe ontwikkelingen die er spelen, speciale acties en andere noemenswaardige nieuwtjes. De nieuwste berichten verschijnen automatisch op onze homepage.
Bel mij terug
Het formulier om automatisch terug gebeld te worden hebben we verder vereenvoudigd. Vanaf nu staat onderaan elke pagina een verkort formulier waar je je naam en telefoonnummer in kunt vullen. Een extra omschrijving kan handig zijn, maar is niet verplicht. Dit moet het nog makkelijker maken om door ons terug gebeld te worden.
In aanvulling op het bel mij terug formulier, hebben we op de contact pagina twee uitgebreidere formulieren geplaatst. Hier kunt u ook aangeven of u liever per mail of telefonisch contact wilt onderhouden. In het helpdesk formulier kunt u nog meer informatie kwijt over de klacht aan uw auto. Op deze manier kunnen wij ons beter voorbereiden en u direct een completer voorstel doen.